می نویسم

۲۲ آبان ۹۶

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۱۶ ب.ظ

واقعا چرا کارهای خانه تمامی ندارد؟! من بی دست و. پا و شل و وارفته ام که اینهمه می دوم و باز وقت کم می آورم؟! یا همین هستند؟! قسمت اعطم زمانم به کارهای خانه می گذرد.. بی اغراق! نمی دانم چه کنم که زمانم بهتر مدیریت شود! 

هفته بعد ارائه دارم در موسسه پژوهشی.. و متاسفانه کارم اصلا خوب پیش نرفته است.. این را اضافه کنید به روند کند آلمانی خواندنم، ترجمه کردنم، کتاب رویکردهای آموزشی ام تا بدانید چه همه عقب هستم.. از همه چیز! 

از شنبه تا امروز بی وقفه کار داشته ام! کارهای بی حاصل خانگی.. و در این لحظه که مینویسم و تا آمدن کنت هم دو ساعت فاصله است خانه تمیز نیست.. هنوز کار در انتظار است! 

قرار بود یک سفر کاری همایشی برلی کنت جور شود و اصرار داشت که همراهیش کنم.. به برنامه ی من هم خیلی جور نبود و به سختی فراوان باید همراه می شدم.. امروز زنگ زد و. گفت کنسل شد.. هم خوشحال و هم ناراحت کننده بود برایم.. هرچند نفسی از آسودگی کشیدم و می توانم وقتم را به مقاله اختصاص دهم تا هفته ی بعد! 

فعلا همینها.. 

  • Ella **

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی